23.03.2020 r.
Szanowni Państwo
W związku z zaistniałą sytuacją prosimy naszych Obecnych Uczestników projektu o pobranie poniższego dokumentu, wypełnienie i podpisanie oraz przesłanie do Biura projektu. W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić pod numer 519 560 146. Jesteśmy cały czas do Państwa dyspozycji.
13.03.2020 r.
Szanowni Państwo
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą COVID-19 Beneficjent przekłada realizację form wsparcia na najbliższe dwa tygodnie. Zespół projektu jest nadal do Państwa dyspozycji. O wszelkich zmianach będziemy informować.
30.08.2019 r.
Szanowni Państwo
Informujemy iż 27.08.2019 r. odbyło się posiedzenie Komisji Oceny Wniosków, w wyniku której zostało przyznane wsparcie na rozpoczęcie działalności gospodarczej. W załączeniu przedstawiamy listę rankingową.
05.08.2019 r.
WAŻNE !!!
Zwracamy uwagę na zapisy w regulaminie przyznawania wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej:
§4
Bezzwrotna dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej
Pkt 2
Uczestnik składa oświadczenie o statusie podatnika VAT. W zależności od złożonego oświadczenia wypłata wsparcia finansowego następuje w kwocie:
– pełnej – kwocie wskazanej w biznesplanie, w przypadku, gdy Uczestnik w ww. oświadczeniu wskaże, że nie zamierza rejestrować się jako podatnik VAT,
– pomniejszonej – kwocie wskazanej w biznesplanie pomniejszonej o iloraz kwoty biznesplanu i liczby 1,23 (dotyczy stawki podatku VAT 23%), w przypadku, gdy Uczestnik w oświadczeniu wskaże, że zamierza zarejestrować się jako podatnik VAT.
Pkt 3
W przypadku zmiany statusu podatnika VAT Uczestnik projektu jest zobowiązany do zgłoszenia do Beneficjenta faktu zarejestrowania się jako podatnik VAT i do zwrotu kwoty stanowiącej różnicę kwoty pełnej i pomniejszonej, w terminie nie dłuższym niż 90 dni od dnia złożenia pierwszej deklaracji podatkowej. Od zwrotu dokonanego we wskazanym terminie nie zostaną naliczone odsetki. W przypadku nie dokonania zwrotu zgodnie z niniejszą umową zostaną naliczone odsetki ustawowe.
UWAGA!!
W przypadku, gdy Uczestnik projektu w trakcie prowadzenia działalności w przeciągu 12 miesięcy zmieni status na podatnika VAT niezależnie w którym miesiącu zmiana ta nastąpi, jest zobowiązany do zwrotu kwoty stanowiącej różnicę kwoty pełnej i pomniejszonej zarówno ze środków z dotacji, jak i wsparcia pomostowego.
Wypłata kwoty pomniejszonej dotyczy wsparcia na dotacje oraz wsparcia pomostowego.
02.08.2019 r.
Informujemy, że do biznesplanów należy dołączyć następujące złączniki:
– oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis
Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis
– oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis
oswiadczenie o wysokosci otrzymanej pomocy de minimis
– oświadczenie o statusie podatnika VAT (do biznesplanu)
Oświadczenie o statusie podatnika VAT (do biznesplanu)
-wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego
wniosek o przyznanie wsparcia pomostowego
27.07.2019 r.
Szanowni Państwo
Informujemy, że nabór wniosków o udzielenie wsparcia finansowego oraz wsparcia pomostowego rozpoczniemy od 30 lipca. Wnioski wraz z biznesplanami oraz kompletem załączników przyjmować będziemy do
12 sierpnia 2019 r., do godziny 12:00.
Dokumenty należy złożyć w dwóch egzemplarzach.
07.05.2019 r.
Przypominamy Uczestnikom Projektu o możliwości zwrotu kosztów dojazdu. Odpowiednie dokumenty dostępne są w zakładkach:
Dokumenty rekrutacyjne na ścieżkę dotacyjną
Dokumenty rekrutacyjne na ścieżkę szkoleniowo- stażową
Zachęcamy do skorzystania z tej możliwości. W razie pytań zapraszamy do kontaktu ze specjalistą ds. rozliczeń.
17.04.2019 r.
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych życzymy Państwu
oraz wesołego „Alleluja”.
15.04.2019
Szanowni Państwo trwa rekrutacja do projektu.
Zapraszamy osoby zwolnione z przyczyn pracodawcy, szczególnie kobiety, os. z niskimi kwalifikacjami, poniżej 30 r.ż. lub powyżej 50 r.ż. do udziału w naszym projekcie.
01.04.2019 r.
W dniu 02.04.2019 r. rozpoczynają się zajęcia indywidualne z Doradztwa Zawodowego Połączonego z Przygotowaniem Indywidualnego Planu Działania. Zapraszamy Uczestników Projektów w ustalonych terminach i przypominamy o obowiązku 100% frekwencji.
18.03.2019r.
Szanowni Państwo zmianie uległ Regulamin projektu. W zakładce REGULAMIN PROJEKTU znajdziecie Państwo aktualny Regulamin
04.03.2019r.
Szanowni Państwo!!!
Z przyjemnością informujemy, że w dniu 01.03.2019r. odbyło się posiedzenie Komisji Rekrutacyjnej na I ścieżkę wsparcia tj. dotacyjną.
Komisja dokonała oceny dokumentów rekrutacyjnych pod względem formalnym i merytorycznym; doradca zawodowy oraz 2 ekspertów ds. przedsiębiorczości na podstawie testu oraz rozmowy z uczestnikami wydali pisemne opinie o każdym z potencjalnych UP. Do projektu zakwalifikowane zostały osoby z najwyższą ilością punktów oraz spełniające kryteria zgodne z opisem GD.
Lista osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie:
1. 2/Pz/2019
2. 13/Pz/2019
3. 4/Pz/2019
4. 8/Pz/2019
5. 1/Pz/2019
6. 5/Pz/2019
7. 14/Pz/2019
8. 6/Pz/2019
9. 9/Pz/2019
10. 12/Pz/2019
11. 10/Pz/2019
12. 11/Pz/2019
Lista rezerwowa:
1. 3/Pz/2019
05.02.2018
Szanowni Państwo!!!
Informujemy, że nabór do projektu wciąż trwa.
Zachęcamy do wzięcia udziału w formach wsparcia jakie dla Państwa przygotowaliśmy.
Dokumenty rekrutacyjne mogą Państwo przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze Projektu przy ul. Skromna 5; 20- 704 Lublin.
Więcej informacji pod nr tel. 519 560 146 lub kontakt e- mail na adres: ponownie-zatrudnieni@vision-consulting.pl
Serdecznie zapraszamy!!!!
21.01.2019
Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż rozpoczęliśmy rekrutację do projektu „Ponownie zatrudnieni na lubelskim rynku pracy”. Dokumenty rekrutacyjne na ścieżkę I ,czyli dotacyjną dostępne są w zakładce dokumenty rekrutacyjne na ścieżkę dotacyjną, natomiast dokumenty na ścieżkę II tj. szkoleniowo- stażową dostępne są w zakładce dokumenty rekrutacyjne na ścieżkę szkoleniowo- stażową.
Serdecznie zapraszamy do udziału w projekcie!!!
07.01.2019
Szanowni Państwo!!!
Informujemy, że uruchomiliśmy nabór do projektu „Ponownie zatrudnieni na lubelskim rynku pracy”. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą oraz zgłaszania swojego uczestnictwa w projekcie.